TV i Kerteminde

– skræddersyede pakker

Vi tilbyder tre pakkestørrelser med mulighed for tilkøb af ekstrakanaler og selvvalgt sammensætning af kanaler. Norlys Web-TV følger med i alle pakker, så du kan se dine kanaler og streamingtjenester overalt.

Priser

Vi leverer førende TV-pakker til konkurrencedygtige priser. Udforsk priser på vores tre pakker. 

Bestil

Bestil via vores tilmeldingsformular og få adgang til dine nye kanaler med det samme. 

Support

Få daglig, gratis TV-support. Du kan både kontakte Norlys og os for hurtig hjælp. 

TV 2 Play følger automatisk med den store pakke

Vi har valgt at indgå et samarbejde med TV 2 Play, så du får en ekstra fordel som kunde hos os. Du får nemlig gratis inkluderet et TV 2 Play abonnement, hvis du vælger den store TV-pakke. 

Vælg mellem 3 programpakker

Nedenstående priser er for de enkelte pakker inkl. kontingent til foreningen, moms og Copydan. Priserne er pr. måned og opkræves som standard pr. kvartal.

Stor TV-pakke

250 timers optagefunktion

4 streamingtjenester

TV 2 Play favorit + Sport

Nordisk film

Discovery+

Viaplay Total

Du får 58 kanaler

Se dem her

Stor TV-pakke

799,-

pr. md.

Mindstepris 4.759,50,- (6 mdr.)

Mellem TV-pakke

250 timers optagefunktion

1 streamingtjeneste

Viaplay film og serier

Du får 41 kanaler

Se dem her

Mellem TV-pakke

540,-

pr. md.

Mindstepris 3.139,50,- (6 mdr.)

Lille TV-pakke

250 timers optagefunktion

Adgang til nabolandenes arkiver

Du får 28 kanaler

Se dem her

Lille TV-pakke

274,-

pr. md.

Mindstepris 1.393,50,- (6 mdr.)

*Viaplay og TV 2 Play er online streamingtjenester og dermed ikke normale TV-kanaler, som kommer til at ”ligge på fjernbetjeningen”. På nyere fjernsyn tilføjes de som apps – og alternativt kan de overføres fra PC/tablet/mobil til TV via HDMI-kabel eller Chrome Cast fra Google (kan købes i elektronikforretninger).

Oplever du problemer med signalet fra fællesantennen?

Hvis du har problemer med dit antennesignal, er det en god idé at spørge naboer/genboer, om de har samme problem. Oplever de problemer, kommer fejlen med stor sandsynlighed udefra.

Hvis der ikke er problemer hos andre, er det en god idé at kontrollere, om en evt. husforstærker er blevet slukket, eller om antenneledningen fra stikdåsen til fjernsynet evt. gennem andet udstyr er defekt. Hvis der er flere fjernsyn i husstanden, kan du se, om fejlen går igen.

Prøv evt. kun at tilslutte èt fjernsyn direkte til den første antennetilslutning (den dåse, hvor din stikledning fra vejen først er tilsluttet).

Du kan få en Norlys-tekniker til gratis at måle signalet i den første dåse (hvor stikledningen fra standeren er tilsluttet).

Husk, at du altid kan kontakte Norlys ved alle typer tekniske problemer. 

Har du spørgsmål eller brug for hjælp?

Kerteminde Antenneforening
Kontor- og telefontid

Mandag og fredag kl. 10-13

Torsdag kl. 14-17