TV i Kerteminde

– skræddersyede pakker

Vi tilbyder tre pakkestørrelser med mulighed for tilkøb af ekstrakanaler og selvvalgt sammensætning af kanaler. Norlys Web-TV følger med i alle pakker, så du kan se dine kanaler og streamingtjenester overalt.

Priser

Vi leverer førende TV-pakker til konkurrencedygtige priser. Udforsk priser på vores tre pakker. 

Bestil

Bestil via vores tilmeldingsformular og få adgang til dine nye kanaler med det samme. 

Support

Få daglig, gratis TV-support. Du kan både kontakte servicepartner og os for hurtig hjælp. 

Norlys skal kun kontaktes, hvis du har spørgsmål vedrørende pakkeskift af TV-kanaler eller har spørgsmål til din TV-pakke-regning.

Norlys kan kontaktes på telefon:

Prisændring på din TV-pakke pr. 1. januar 2025

Fra den 1. januar 2025 stiger prisen på din TV-pakke hos os som forening. Den nye pris vil erstatte den nuværende pris, du betaler. Prisstigningen skyldes øgede omkostninger fra vores leverandører og er nødvendig for at sikre, at vi fortsat kan tilbyde dig det bedste tv-indhold

TV 2 Play følger automatisk med den store pakke

Vi har valgt at indgå et samarbejde med TV 2 Play, så du får en ekstra fordel som kunde hos os. Du får nemlig gratis inkluderet et TV 2 Play abonnement, hvis du vælger den store TV-pakke. 

Vælg mellem 3 programpakker

Nedenstående priser er for de enkelte pakker inkl. kontingent til foreningen, moms og Copydan. Priserne er pr. måned og opkræves som standard pr. kvartal.

Stor TV-pakke

250 timers optagefunktion

4 streamingtjenester

TV 2 Play favorit + Sport

Nordisk film

Max

Viaplay Total

Du får 59 kanaler

839,-

pr. md.

Mindstepris 5.053,50,- (6 mdr.)

Mellem TV-pakke

250 timers optagefunktion

1 streamingtjeneste

Viaplay film og serier

Du får 40 kanaler

569,-

pr. md.

Mindstepris 3.433,50,- (6 mdr.)

Lille TV-pakke

250 timers optagefunktion

Adgang til nabolandenes arkiver

Du får 26 kanaler

294,-

pr. md.

Mindstepris 1.783,50,- (6 mdr.)

*Viaplay og TV 2 Play er online streamingtjenester og dermed ikke normale TV-kanaler, som kommer til at ”ligge på fjernbetjeningen”. På nyere fjernsyn tilføjes de som apps – og alternativt kan de overføres fra PC/tablet/mobil til TV via HDMI-kabel eller Chrome Cast fra Google (kan købes i elektronikforretninger).

Support

Oplever du problemer med signalet fra fællesantennen?

Hvis du har problemer med dit antennesignal, er det en god idé at spørge naboer/genboer, om de har samme problem. Oplever de problemer, kommer fejlen med stor sandsynlighed udefra.

Hvis der ikke er problemer hos andre, er det en god idé at kontrollere, om en evt. husforstærker er blevet slukket, eller om antenneledningen fra stikdåsen til fjernsynet evt. gennem andet udstyr er defekt. Hvis der er flere fjernsyn i husstanden, kan du se, om fejlen går igen.

Prøv evt. kun at tilslutte èt fjernsyn direkte til den første antennetilslutning (den dåse, hvor din stikledning fra vejen først er tilsluttet).

Husk, at du altid kan kontakte vores servicepartner ved alle typer tekniske problemer. 

Har du spørgsmål eller brug for hjælp?

Kerteminde Antenneforening
Kontor- og telefontid

Mandag og fredag kl. 10-13

Torsdag kl. 14-17